Onze cultuur

Hoe maken jullie het verschil?

Het is dat je het nu vraagt. Want eigenlijk vertellen we dat veel liever bij jou aan tafel. Maar we draaien er niet omheen. Hier zijn we transparant.

Je ervaart het verschil door onze mensen. Hoe wij in onze schoenen staan. Persoonlijke aandacht, oprechte interesse en service vanuit het hart.

Daarom schuiven we ook liever aan tafel. Voor dat persoonlijke contact. Daar worden wij blij van. Zo maken we kwaliteit persoonlijk.

Of je het gelooft of niet

Bij HKV geloven we in persoonlijk contact met onze klanten. Ook al hebben we ambitie en zijn we aan het groeien, dát zal nooit veranderen. Want bij HKV draait het om jou.

We zijn oprecht geïnteresseerd in wat je bezig houdt, wat je uitdagingen zijn en hoe de organisatie werkt. Zo leveren wij hoge kwaliteit en komen we tegemoet aan jouw specifieke wensen.

Want de ene klant is de andere niet. Door te begrijpen wat jouw situatie en persoonlijke behoefte is, kunnen we onze dienstverlening optimaal op jouw bedrijf afstemmen.

Daardoor kunnen we persoonlijk advies geven en meedenken over wat voor jou en de organisatie het beste is. Want onze medewerkers zijn integer, betrokken en gedreven om het voor jou allemaal te regelen. Zodat jij er geen omkijken naar hebt.

Wat willen jullie zijn?

Een partner. Die jou door en door kent. Iemand waar je op kan bouwen. Dat jij volledig wordt ontzorgd. Wij willen een 9 zijn voor jou als klant.

De 8,1 die we nu van onze relaties krijgen is natuurlijk al fantastisch. Alleen willen we het nóg beter doen. Zodat we onze klanten continu de dienstverlening bieden die jullie verwachten.

Onze merkwaarden

We maken het niet mooier dan het is. Dit ervaar je als met ons samenwerkt: 
Wij zijn KLANTGERICHT, willen het beste voor onze klanten en doen ons best om het voor hem zo makkelijk mogelijk te maken
Wij zorgen dat we MEEDENKEN met onze klanten, doen dat vanuit hun belang en geven op basis daarvan specifiek advies voor zijn of haar situatie
Wij voelen ons VERANTWOORDELIJK voor de kwaliteit van ons eigen werk, voor de afspraken die we hebben gemaakt en de integriteit van het advies dat we geven
Wij zijn BETROKKEN bij onze klanten, oprecht geïnteresseerd in hun context en voelen ons verbonden met hun lot
Wij maken zaken doen PERSOONLIJK door hechte langetermijnrelaties aan te gaan en onze klanten en hun organisatie op die manier persoonlijk te kennen.

Twee man sterk

Niet al onze collega’s schuiven bij jou aan tafel. Dat zijn Joost, Evert, Rob, Dirk Jan, Bert of Berto. Samen met een accountmanager binnendienst: Jan Dirk, Rob, Geonne, Sophie of Diederik. Bij HKV krijg je namelijk twee vaste contactpersonen.

Een accountmanager van de buitendienst én van de binnendienst. Bij jouw contactpersoon van de buitendienst kan je, je verhaal kwijt. Over alle afspraken en hoe de samenwerking verloopt. Of gewoon over het leven. Mag natuurlijk ook. Met onze accountmanagers van de binnendienst schakel je snel met vragen, levertijden en klachten.

Uiteraard hebben onze collega’s onderling ook contact. Dus die weten allebei precies wat er bij jou en de organisatie speelt.

Bakkie koffie?

Genoeg over ons! Hoe sta jij in je schoenen? Wat vind jij belangrijk? Hoe drink jij je koffie? Bel ons voor een vrijblijvende afspraak. Geen verwachtingen. Gewoon een gesprek.
Krijg passend advies

Wil je weten hoe het echt zit?   

Top!

Dit is een stap in de richting van persoonlijk contact en kwaliteit. Je ontvangt een bevestiging in je postvak. Wij nemen snel contact met je op om een afspraak in te plannen.
Oops! Something went wrong while submitting the form.