
Sinds 1975 leveren we kwaliteit en service.
Sinds 1975 leveren we kwaliteit en service. Voor bedrijfskleding, persoonlijke beschermingsmiddelen, gereedschappen en wegbebakening ben je bij ons aan het juiste adres. Daarnaast hebben we een eigen reclame & sign afdeling in huis. Met ruim 30 medewerkers werken wij met veel passie en hebben we aandacht voor onze relaties.

1975
Trots op onze grondleggers
De zwagers Koster en Verwoert zijn in 1975 begonnen met hun handelsonderneming in Rhenen. Ze specialiseerden zich in klein gereedschap en veegmachineborstels.

1988
De tweede generatie:
broers Hans en Ruth Verwoert
Van kleins af aan hebben de broers Verwoert hun vader in het bedrijf geholpen. Het kwam dan ook niet als een verrassing dat zij de zaak hebben overgenomen.

1999
Uitbreiding assortiment
De broers besloten om het bedrijf te splitsen in twee afzonderlijke bedrijven: HKV Ochten en HKV Verhuur. Vanaf dat moment heeft Ruth het assortiment van HKV Ochten uitgebreid met bedrijfskleding en persoonlijke bescherming.

2004
De derde generatie:
schoonzoon Dirk Jan van Beem
Voor eigenaar Ruth was het tijd om een klein stapje terug te doen. Zijn schoonzoon Dirk Jan stond namelijk klaar om het familiebedrijf verder uit te bouwen. Met zijn hart voor de zaak zorgt hij voor een strategische bedrijfsvoering.

2007
Specialisten in Reclame & Sign
We bieden onze klanten al voor een langere periode de service aan om te beletteren. Het was tijd om ook op dit vakgebied specialisten te worden. Met een uitbreiding van het team is er meer specialisme bij gekomen. Dat resulteert dat we allerlei mogelijkheden aan kunnen bieden: van voertuigbelettering tot aan exterieur.
2009
Zorg over jouw meetinstrumenten
We beschikken over een eigenreparatie en kalibratie afdeling. Door te sturen op reparatie, herstel of onderhoud gaan de meetinstrumenten langer mee. Eerder hebben we dat altijd uitbesteed aan derden, maar we doen het graag zelf. Op deze manier blijft de zorg over de apparaten binnenshuis.
2011
Een nieuw pand
Door het succes van ons familiebedrijf groeiden we uit ons pand. Om nog sneller te handelen was er meer ruimte nodig voor ons productassortiment. Het toenmalige gebouw is gesloopt en er is een nieuw pand voor neergezet. Gelukkig hebben we onze adresgegevens niet aan hoeven te passen. De Mercuriusweg 44 blijft immers onze thuisbasis.
2016
HKV automatiseert
Onze klant staat centraal in het familiebedrijf. Door nieuwe ontwikkelingen kwamen er hogere verwachtingen. Er is een besluit genomen om diverse systemen te automatiseren. Op die manier kunnen we sneller schakelen en nog concreter inspelen op de wensen van onze klanten. Dit heeft ervoor gezorgd dat onze service naar een hoger niveau is getild.

2020
Op weg naar een groen HKV
De eerste stappen zijn gezet voor een duurzaam beleid. We wekken onze eigen energie op door zonnepanelen, maken gebruik van gerecycled verpakkingsmateriaal en kunnen voertuigen beletteren met milieuvriendelijke stickerfolie. Nog veel belangrijker! We gaan samenwerkingen aan met duurzame leveranciers. Zo dragen we samen zorg en verantwoordelijkheid voor mens en milieu.

2020
Visie HKV 2.0
In 2020 hebben we onze nieuwe visie gepresenteerd. Onze relaties willen we nog beter ontzorgen. Tenslotte kan goed altijd beter. Door het bestelproces online te vereenvoudigen, krijgen we meer ruimte voor persoonlijk contact. Daar worden we blij van! We hebben een duidelijke visie voor ogen: een negen voor onze klanten!

2022
HKV in een nieuw jasje
In mei 2022 zijn we over gegaan naar een nieuw jasje. Een uitstraling die perfect past bij onze organisatie. De persoonlijke aandacht voor onze relaties blijft als vanouds. Want bij HKV draait het om jou. Elke dag werken onze medewerkers keihard om deze service te optimaliseren.