Ga naar de inhoud

Klant tevredenheids onderzoek

Onze relaties beoordelen ons met een 8,1. Waarbij persoonlijk contact het hoogst scoort met een 8,5. Daar zijn we heel trots op. Voor ons een mooi startpunt om onze doelstelling te behalen: een negen voor de klant.

Afgelopen twee maanden zijn onze relaties benaderd voor deelname aan ons klanttevredenheidsonderzoek. We streven er naar om een negen te zijn voor onze relaties. Om te bepalen waar we nu staan, hebben we onafhankelijk onderzoeksbureau Markteffect ingeschakeld. Zij dragen de titel ‘Beste marktonderzoeksbureau van het jaar 2020’. Het onderzoek is uitgevoerd, zodat wij onze dienstverlening nog beter kunnen optimaliseren.

We hebben onze relaties gevraagd wat als eerste in je opkomt bij HKV Ochten. Van compleet tot aan levertijd is benoemd. Waarbij service, kleding en breed assortiment het vaakst naar voren is gekomen. Op schaal van 0 t/m 10 geeft ruim drie kwart van de klanten een aanbevelingsscore van 8 of hoger. Twee op de vijf klanten geeft zelfs een 9 of 10. Dit resulteert in een mooie Net Promoter Score van +35. Een score boven 20% wordt als zeer goed beschouwd, aldus Markteffect.

Naast deze mooie resultaten zijn er ook suggesties naar voren gekomen waarmee wij de tevredenheid nóg meer kunnen laten stijgen. Hier gaan we dan ook mee aan de slag.

Graag willen we onze relaties bedanken voor de mooie score. Wij bouwen verder aan onze samenwerking!

Afspraak maken?

Maak kennis met Evert.

Jouw persoonlijke adviseur. In een persoonlijk adviesgesprek nemen we je in 60 minuten mee in de wereld van HKV. Bij jou of bij ons.

Gerelateerd nieuws

50 pagina's

Partijtje kennis in één magazine